Klacht Emma Matras: Emma heeft na bijna 7 weken nog steeds mijn geld van matras niet teruggestort

Elisabeth

Matras was bijna 10 centimeter groter dan besteld, dus een ondeugdelijk product geleverd. Ik heb hem terug gestuurd. En binnen twee weken zou ik een restitutie ontvangen. Nu bijna 7 weken later heeft Emma nog steeds mijn geld niet teruggestort, ondanks vele telefoontjes en mailtjes naar de klantenservice. Die service komt ook haar beloften niet na.
We worden overspoeld door reclame van de Emma- Matras. Ook de Consumentenbond prijst het matras. Ik heb een voorstel dat de Consumentenbond ook de service van de bedrijven beoordeelt. Dit zou voor veel klanten veel stress en gedoe schelen.

Het bedrag van de oorspronkelijke betaling terugstorten.

Elisabeth
    vijf telefoontjes in een aantal beloftes later, is mijn geld nog altijd niet teruggestort. Ik vind dit heel erg frustrerend en ik word er moedeloos van. Misschien is voor sommige mensen dit matras heel fijn, maar dit is, ook voor de consumentenbond geen bedrijf om aan te prijzen. Integendeel!
    Ik wacht nog altijd.
    Elisabeth
    Na een brief te hebben gestuurd met daarin de vraag om restitutie binnen twee weken of bemoeienis van de Geschillencommissie, stond het bedrag binnen drie dagen op mijn rekening. Dus alleen via die weg komt wordt er iets gedaan.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Emma Matras?