Klacht Emma Matras: Emma heeft na bijna 7 weken nog steeds mijn geld van matras niet teruggestort

Klachtnummer
# 545143
Gebruiker
Elisabeth
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Matras was bijna 10 centimeter groter dan besteld, dus een ondeugdelijk product geleverd. Ik heb hem terug gestuurd. En binnen twee weken zou ik een restitutie ontvangen. Nu bijna 7 weken later heeft Emma nog steeds mijn geld niet teruggestort, ondanks vele telefoontjes en mailtjes naar de klantenservice. Die service komt ook haar beloften niet na.
We worden overspoeld door reclame van de Emma- Matras. Ook de Consumentenbond prijst het matras. Ik heb een voorstel dat de Consumentenbond ook de service van de bedrijven beoordeelt. Dit zou voor veel klanten veel stress en gedoe schelen.

De oplossing

Het bedrag van de oorspronkelijke betaling terugstorten.

3 reacties

  1. Auteur
    Elisabeth
    Datum
    vijf telefoontjes in een aantal beloftes later, is mijn geld nog altijd niet teruggestort. Ik vind dit heel erg frustrerend en ik word er moedeloos van. Misschien is voor sommige mensen dit matras heel fijn, maar dit is, ook voor de consumentenbond geen bedrijf om aan te prijzen. Integendeel!
  2. Auteur
    Elisabeth
    Datum
    Ik wacht nog altijd.
  3. Auteur
    Elisabeth
    Datum
    Na een brief te hebben gestuurd met daarin de vraag om restitutie binnen twee weken of bemoeienis van de Geschillencommissie, stond het bedrag binnen drie dagen op mijn rekening. Dus alleen via die weg komt wordt er iets gedaan.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen