Opgelost door Emma Matras: Emma matras doet onterecht voorkomen dat de " Emma Original" de beste is uit de test.

content Opgelost
AdMatras

Matras " Emma O2" blijkt de beste uit de test van de consumentenbond.
Bij de test staat duidelijk dat de " Emma O2" niet de zelfde is als " Emma Original" of " Emma One".
Op de site Emma-matras.nl staat echter dat de " Emma Original" de beste is uit de test van de consumentenbond.
De " Emma O2" is niet te vinden; blijkbaar niet meer leverbaar.
Is dit een ordinair staaltje misleiding?

Eerlijke informatie geven en niet de testresultaten van de consumentenbond misbruiken voor een ander matras wat niet getest is.

Emma Matras
    Beste,

Bedankt voor je klacht.

Waar staat er precies dat de "Emma Original" uit de nieuwste Beste uit de test van de Consumentenbond komt? Wij ontvangen hier graan screenshots van omdat wij natuurlijk daarmee niet mogen en kunnen adverteren.

De "Emma O2" is momenteel offline omdat we geen voorraad hebben en deze zo snel mogelijk proberen aan te vullen zodat het weer te koop is.

Overigens is de "Emma Original" in het verleden vier keer als beste uit de test gekomen.

Afwachtend op je reactie.

Emma
    AdMatras
    nog steeds wordt op de site van Emma matrassen de heel sterke suggestie gewekt dat de Emma Original als beste is getest door de consumentenbond. Vandaag, 24 juli, stond dat nog steeds op de site (zie bijlage). Dat terwijl de consumentenbond in de laatste test de Emma O2 als beste heeft getest, NIET de original.
    Emma Matras
    Hi,

Bedankt voor de verduidelijking. Ik snap de verwarring, het is inderdaad zo dat de O2 op dit moment gewonnen heeft en de Emma Original de afgelopen jaren in de prijzen is gevallen. We gaan het iets duidelijker op de website zetten.

Groetjes,
    Emma

website is aangepast

Ook een klacht indienen over Emma Matras?