Opgelost door Emma Matras: Emma verzaakt te crediteren van mijn bestelling a 1750 euro!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 650756
Gebruiker
Gebruiker1677919425
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Emma crediteert niet mijn bestelling. Bestelling is geannuleerd voordat het zou verzonden worden. Emma heeft 14 dagen de tijd om het bedrag te retourneren. We zijn nu 5 weken verder en alsnog weet niemand van de klantenservice wanneer ik het bedrag A 1750 retour ontvang. Emma houdt onterecht het bedrag vast. Intern hebben ze niks op orde. Ze kunnen wel investeren in influencers maar de echte klanten laten ze links.

Gewenste oplossing

Emma alsnog binnen 7 dagen mijn geld terugstort.
Geboden oplossing
Je moet echt maanden zuren om jouw eigen geld retour te krijgen. Slechte bedrijf & slechte service, slechte klantenservice
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1677919425
    Datum
    Waarom reageert Emma niet? Dit bedrijf denkt echt niet aan het belang van haar kopers. Maar wanneer het gaat om te investeren in influencers om nieuwe klanten aan te trekken dan hebben ze wel een service voor influencers. Dit bedrijf doet echt aan malafide praktijken! Ook haar producten zijn niet op voorraad maar wel reclame maken continue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen