Opgelost door Emma Matras: Geen levering

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 474053
Gebruiker
Wingel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een topper besteld en die is ook verzonden alleen staat hij al sinds 17 augustus in het DPD depot in Detmond (D), en DPD zegt dat ik contact moet opnemen met Emma , nou dat is dus al een probleem laat staan dat ze reageren op mails of berichten.
belachelijk dat het zo lang moet duren en ik met niemand in contact kan komen om dit probleem op te lossen

De oplossing

Uitzoeken waarom het pakket in het depot blijft staan en niet in beweging komt

1 reactie

  1. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Beste,

    Allereerst bedankt voor jouw klacht! Ik heb geprobeerd uit te zoeken wat er nou mis is gegaan met de topper. Het blijkt dat het pakket is kwijtgeraakt bij DPD. Wij hebben vorige week een nieuwe bestelling aangemaakt voor de topper. Momenteel is de levertijd 2-5 weken. Wij gaan proberen om de topper op de prioriteiten lijst te zetten. Wij geven hier nog een update over.

    Nogmaals onze oprechte excuses.

    Emma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wingel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben zeer benieuwd , het kan altijd dat zoiets gebeurd , het is alleen heel vervelend dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn , in ieder geval goed te horen dat er eenieuwe order is geplaatst
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen