Klacht Emma Matras: Gefrustreerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630236
Gebruiker
jeanetpauw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zoveel klachten over de klantenservice en hoe ze niet reageren op mail en telefoon. Boxspring besteld en Matras kwam beschadigd binnen. Maanden bezig geweest om deze te ruilen. Eindelijk na tientallen keren mailen( geen enkele reactie hierop ontvangen) en dagelijks bellen nieuw matras ontvangen. Nu ben ik 4 weken bezig om de oude te laten ophalen. Geen reactie op mijn mail en vandaag blijkt na weer zelf contact op te nemen dat het retour niet is gemeld. Matras staat weken in de gang en ze verwachten dat ik over 5 werkdagen reactie ontvang. 😢ben zo klaar met EMMA. En geen enkel tegemoetkoming. Nu weer klimmen door de gang. Kan niet naar de wc en de trap op ivm matras van 180/200 cm in de gang. Ik zeg bestel niet bij Emma. Slapeloze nachten

Gewenste oplossing

Mij steunen hierin. Dat ze klantvriendelijk reageren
Geboden oplossing
Waardeloos. Nooit meer Emma.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen