Opgelost door Emma Matras: Het uitblijven van een terugbetaling
Details
Klacht
Afwikkeling retour zending.2 januari 2x toppers geretourneerd en hiervan ook een bewijs gekregen.
17 januari gebeld omdat wij nog niks hadden gehoord, of wij het retour label willen scannen en mailen naar Emma want zij konden niks vinden!!!!???
17 Jan. Mailtje van Emma, zojuist alles nu compleet gemaakt.
Binnen 3 tot uiterlijk 14 werkdagen word het terugbetaald.
6 februari nog geen geld maar weer een mailtje gestuurd
7 februari bericht Emma, de terugbetaling heeft zojuist plaatsgevonden.
Maandag 13 februari nog steeds geen geld.
Zelden een organisatie meegemaakt die intern zo slecht communiceert of zijn de problemen bij Emma groter dan ik denk!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
Mijn geld terug en wel zo snel mogelijk- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.