Opgelost door Emma Matras: Het uitblijven van een terugbetaling

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 647387
Gebruiker
Gucci/10
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Afwikkeling retour zending.
2 januari 2x toppers geretourneerd en hiervan ook een bewijs gekregen.
17 januari gebeld omdat wij nog niks hadden gehoord, of wij het retour label willen scannen en mailen naar Emma want zij konden niks vinden!!!!???
17 Jan. Mailtje van Emma, zojuist alles nu compleet gemaakt.
Binnen 3 tot uiterlijk 14 werkdagen word het terugbetaald.
6 februari nog geen geld maar weer een mailtje gestuurd
7 februari bericht Emma, de terugbetaling heeft zojuist plaatsgevonden.
Maandag 13 februari nog steeds geen geld.
Zelden een organisatie meegemaakt die intern zo slecht communiceert of zijn de problemen bij Emma groter dan ik denk!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug en wel zo snel mogelijk
Geboden oplossing
Na 9 weken veel telefoontjes en mailtjes eindelijk mijn geld terug. Mijn mening over Emma zal hierdoor niet anders worden. NOOIT MEER
Status
opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Gucci/10
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Gucci/10
    Datum
    Nog steeds niet, Emma vraagt om nog even geduld te hebben (geld op?) binnen 4 tot 14 werkdagen is het betaald. Weet nog steeds niet wat er nu anders is geworden, heb deze vraag/melding al 3x gehad.
    Het is treurig dat een firma als Emma dit niet normaal kan oplossen.
  3. Auteur
    Gucci/10
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Gucci/10
    Datum
    Nog steeds niks terugbetaald. Krijg steeds de zelfde antwoorden zijn er mee bezig, komt binnen 4 tot 14 dagen, zie dat het nu is aangemaakt op de afd. die het terug moet storten.
    Het is allemaal gelul. Zeer slecht. Denk ook dat ze weer in financiële problemen zitten zal niet de eerste keer zijn.
  5. Auteur
    Gucci/10
    Datum
    Wacht al 8 weken op mijn Terugbetaling, krijg wel steeds leuke antwoorden op mijn telefoontjes “zie dat het 15 feb. naar de afdeling is gegaan die het moet overmaken”
    Dit heb ik al drie keer eerder gehoord. Of de afdeling bestaat niet of Emma is failliet en dat laatste lijkt mij aannemelijk met alle klachten / problemen die ze hebben

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen