Opgelost door Emma Matras: Klantensupport wordt geopereerd door konijnen, ik heb er geen andere woorden voor.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 616267
Gebruiker
OchtendBrem#521
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reactie op TrustPilot gekregen (na een klacht over het gewoonweg niet leveren en tevens niet annuleren van mijn order) met het verhaal dat ze me graag helpen. Een mail gestuurd en nog altijd geen antwoord.

Wel krijg ik wederom een "order is vertraagd" email. Dit is al de 3e/4e terwijl ik al ruwweg 2 weken aangeef dat de bestelling geannuleerd moet worden.

Gewenste oplossing

Dat m'n order stop gezet wordt maar überhaupt al reactie zou fijn zijn.
Geboden oplossing
Het heeft slechts maanden geduurd. Klantenservice is super traag, heb er zelf eindeloos achteraan moeten zitten en er werd niks gedaan totdat ik publiekelijk begon te klagen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen