Klacht Emma Matras: Levering vertraagd voor onbepaalde tijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620913
Gebruiker
Gebruiker1555848821
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 3 augustus 2022 een bed en matras besteld. Ondanks herhaalde mailwisseling met de klantenservice van Emma nog steeds geen leverdatum bekend. Besteld vi de website, dus ook betaald.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk een datum voor levering van het bed.
Geboden oplossing
Emma heeft zich gehuld in stilzwijgen. Ook via direct mailcontact met de service desk krijg ik maar geen leverdatum toegezegd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen