Klacht Emma Matras: Matrassen niet geleverd volgens afgesproken levertijden

Verhoeff

Op 17 juni 5 matrassen besteld. Drie zijn geleverd, de andere twee nog altijd niet. Er is geen contact mogelijk. Callcenter is niet meer in gebruik en op verschillende emails wordt niet gereageerd. Wij willen graag de niet geleverde matrassen annuleren en ons geld terug.

Geld terug geven voor niet geleverde producten

Verhoeff
    Na meerdere pogingen om contact te krijgen met Emma-matras via email nog steeds geen antwoord. Wij worden er echt moedeloos en boos van. We hebben meer dan 1500 euro tegoed. Het lijkt oplichterij.
    Verhoeff
    Een van de twee matrassen is toch geleverd nadaT ik had gevraagd om annuleren en geld terug. Die is niet uit de verpakking geweest en wordt morgen weer opgehaald. Meteen daarop heb ik gevraagd het laatste matras alsjeblieft niet toch te leveren omdat het enorm veel gedoe is om het weer terug te sturen maar ook daarvan kreeg ik gisteren een verzend bevestiging. Ik wil de matrassen niet en ben zeer ontevreden over de gehele gang van zaken.
    Verhoeff
    Vandaag geprobeerd aan de deur te weigeren, dat kon niet zei de bezorger. Nu zit ik met twee matrassen die ik heb geannuleerd alvorens ze ooit verstuurd werden en ophalen is nog steeds niet gelukt. Naar ons geld kunnen we waarschijnlijk fluiten. Wij schakelen zowel de consumentenbond als een advocaat in om dit van ons over te nemen.
    Emma Matras
    Beste,

Het spijt mij te horen dat de bezorger de matrassen niet mee terug heeft genomen. Dit is zeker niet de bedoeling, ik heb hier dan ook een klacht voor ingediend. Hopelijk zal het in de toekomst dan niet meer gebeuren. Zitten de matrassen nog in de doos? Dan kan ik GLS de matrassen eenvoudig op laten halen. Het is mogelijk om dit vanaf aankomende maandag voor u in te plannen. Helaas geeft GLS ons echter geen tijdsvak waarin ze langskomen. Heeft u volgende week een dag waarop de hele dag iemand thuis is? Dan zorg ik ervoor dat GLS op die dag bij u langskomt.

Zo gauw wij de matrassen terug in ontvangs hebben, krijgt u binnen 14 dagen uw gehele aankoopbedrag terug. U bent uw geld zeker niet kwijt.

Wilt u mij via dit prive bericht antwoorden of de matrassen nog in de doos zitten? En zo ja, welke dag volgende week voor u het beste uitkomt om GLS langs te laten komen?

Ik hoor graag van u.

Groetjes,
    Emma
    Verhoeff
    Wij verblijven op een eilandje waar we geen post kunnen ontvangen. Al onze bestellingen lopen via de lokale supermarkt die zo vriendelijk zijn om voor ons de pakketten in ontvangst te nemen. Ik schaam me verschrikkelijk tegenover deze mensen dat ze al weken met deze dozen zitten en ermee moeten schuiven omdat ze in de weg staan. En ik maar elke keer weer zeggen dat ze nu toch echt opgehaald worden, die matrassen. Ik begrijp niet goed waarom ik nu voor de derde keer het hele ophaalcircus in gang moet zetten. Het is echt een enorm geregel met die mensen van de supermarkt. Jullie komen je afspraken niet na en dat heeft voor meer mensen dan alleen voor ons vervelende gevolgen. U kunt nu wel zeggen dat we echt ons geld terug krijgen maar het lukt jullie eerst niet om op tijd te leveren en vervolgens krijg je de producten, die al lang weer geannuleerd waren maar toch geleverd werden, niet eens opgehaald. Wat een aanfluiting en wat een waardeloze service. We hebben er echt geen woorden voor. Wij voelen ons misleid en opgelicht.
    Emma Matras
    Beste,
    Ik begrijp uw gevoelens volkomen. Onze service had niet zo mogen verlopen en dit spijt mij ontzettend en ik bied mijn welgemeende excuses hiervoor aan. U hoeft niks te doen voor het retourproces. Ik heb het retouren van de matrassen in gang gezet en de supermarkt ingelicht dat de matrassen teruggestuurd mogen worden. Daarmee gaat ook het retourproces van start, om te zorgen dat uw geld teruggeboekt wordt op de rekening. Ik zal uw bestelling in de gaten blijven houden om zeker te weten dat alles nu goed zal verlopen.

Nogmaals mijn welgemeende excuses.

Groetjes,
    Emma

Verhoeff
Dit is bovendien de wijze waarop de matrassen geleverd worden. Weinig aantrekkelijk voor de ontvanger. Aan elkaar geplakte dozen vol met bruin tape... Ik heb de eigenaresse van de supermarkt gesproken en die weet niks van terugsturen. Ze hebben ook geen postafdeling en het ontvangen van pakketten is alleen een dienst voor buurtbewoners

Ook een klacht indienen over Emma Matras?