Klacht Emma Matras: Misleidende informatie op de website: de Original is niet het zelfde als de O2.

A.J. Wiltenburg

misleidende informatie. De Consumentbond heeft als beste getest de Emma O2. Er staat duidelijk bij dat dit matras NIET het zelfde is als de Emma Original of Emma One.
Op de website van Emma wordt de Emma Original aangeprezen als beste getest door de consumentenbond; dat is dus een leugen.
De Emma O2 komt niet voor op die website, alleen de Original en One.

Juiste info op de website zetten en geen misleiding door net te doen alsof de Original de zelfde is als de O2.

Emma Matras
    Goedemiddag!

Bedankt voor het inzenden van je klacht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij "op een verkeerde manier" adverteren. Ik ontvang graag een (screenshot) waar wij verkeerd adverteren.

Wij hebben in het verleden wel vier keer de "Beste uit de test" gewonnen bij de Consumentenbond.

Momenteel is de Emma O2 offline gehaald omdat de voorraad op is. Wij proberen dit z.s.m. op te lossen zodat het weer snel online kan en verkocht kan worden.

In afwachting van jouw reactie.

Emma

Ook een klacht indienen over Emma Matras?