Opgelost door Emma Matras: Na 7 weken nog steeds geen matras ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 464259
Gebruiker
Wileenmatras
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 juni matras besteld en nog steeds niet binnen.
Wel al 2 derde betaald.....
Geen klantenservice en via de mail foute info

De oplossing

Dat het matras komt

3 reacties

  1. Auteur
    Wileenmatras
    Datum
    Gister via mail vernomen dat het matras afgeleverd is. Helaas een onzin mail. Niks ontvangen.
  2. Auteur
    Wileenmatras
    Datum
    Gister via mail vernomen dat het matras afgeleverd is. Helaas een onzin mail. Niks ontvangen.
  3. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi!

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

    Excuses voor de vertraging, volgens ons systeem is het matras afgelopen vrijdag bezorgd. Mocht dit niet zo zijn hoor ik het graag.

    Emma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wileenmatras
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het matras is zonder dat ik het wist terug naar de fabriek gestuurd. Ik had een nieuwe order aan kunnen maken maar heb besloten dat niet te doen. Geld is inmiddels teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen