Klacht Emma Matras: Nepaanbieding, trage en verkeerde levering, onvoldoende communicatie

# 620866

Nepaanbieding van Emma One boxspring met pocketvering via Albert Heijn, op 12 juni 2022 besteld, leveringstijdbelofte van 5-8 dagen niet nagekomen, herhaaldelijk niet communiceren, pas na dreigen met juridische stappen, werd een donkergrijze (niet de bestelde donkergroen, dat bleek bij het uitpakken) boxspring zonder vooraankondiging, we waren toevallig thuis, ruim een maand later afgeleverd.

Wij hebben gewacht met uitpakken omdat wij ons inmiddels ook "genept" voelden met de aanbieding. De flyer van AH beweerde dat er 45% korting was, terwijl de bewuste boxspring op de website van Emma in Duitsland zelf voor ongeveer die prijs te koop stond, helemaal geen 45% korting! Wij kregen logées en hebben de minimalistische boxspring toch maar uitgepakt, was geen pocketvering volgens de aanbieding matras maar een foammatras. Hebben een schikkingsvoorstel gedaan, maar de enige reactie die we van Emma hebben gekregen was op 19 augustus:

Van: Service Emma NL
Verzonden: vrijdag 19 augustus 2022 12:25
Aan: pieter@iqiq.nl
Onderwerp: Re: RE: Emma Boxspring Bed One Donkergroen 140 x 200 cm van bestelling 1005761464

Hallo,

Vielen Dank für die Kontaktaufnahme mit EMMA.

We verontschuldigen ons voor het ongemak.

Ik heb uw bestelling bekeken.

Uw bestelling is al geleverd.

Als er nog iets ontbreekt laat het ons dan weten.

Als je verder nog vragen hebt, reageer dan gerust op deze e-mail. We helpen je graag verder!

Groetjes,

Awais van het Emma team

Ingaan op schikkingsvoorstel van €260 compensatie. De werkelijke compensatie zou €390 zijn .

Zeer teleurstellend dat Emma niet ingaat op mijn schikkingsvoorstel maar misschien moet ik mijn klacht bij Albert Heijn indienen.

Ook een klacht indienen over Emma Matras?