Klacht Emma Matras: Niet leveren volgens afspraak

Klachtnummer
# 463498
Gebruiker
Claudia2605
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben 29 mei een matras besteld. Deze zou binnen 3-5 werkdagen geleverd worden. Inmiddels zijn we bijna 7 weken verder en er is nog steeds geen matras.
Ik heb herhaaldelijk per mail contact gehad, maar krijg altijd het antwoord: eind deze week, begin volgende week. U staat boven aan de prioriteitenlijst. Afspraken worden niet nagekomen en ik wil gewoon weten wanneer er geleverd gaat worden. Ik word nu aan het lijntje gehouden

De oplossing

Ik wil een datum weten. En dan een datum die het bedrijf ook kan nakomen

1 reactie

  1. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi!

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

    Excuses voor de vertraging, volgens ons systeem is het matras onderweg en wordt het binnenkort opnieuw aangeboden. Mocht dit niet zo zijn hoor ik het graag.

    Emma

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen