Klacht Emma Matras: Opgelicht door Emma Matras.

Klachtnummer
# 459069
Gebruiker
Gebruiker1593518525
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 03-06-2020 2 matrassen besteld bij Emma Matras en vooraf betaald. In de bevestigingsmail van 03-06-2020 geeft men aan dat de levertijd 6 tot 8 dagen zou duren.
Op 13-06-2020 kreeg een e-mail dat mijn matrassen zouden zijn verzonden. Echter, bij navraag bij vervoerder DPD blijkt dat mijn bestelling niet is aangeboden.
Wanneer ik Emma Matrassen bel op 16-06-2020 en na urenlang wachten eindelijk iemand te spreken krijg, vraag ik waar mijn bestelling blijft krijg hierop krijg ik de vraag om nog even de week af te wachten en terug te bellen indien ik de matrassen nog niet heb ontvangen. Op 19-06-2020, aan het einde van die week, bel ik Emma matras nogmaals.
Wederom wordt mij verzocht nog een week af te wachten. Wanneer ik dan vraag om mijn bestelling te annuleren en mijn geld te retourneren, kan de persoon aan de andere kant mij ineens niet horen en wordt de verbinding verbroken. Wanneer ik dan meerdere malen terugbel wordt de verbinding steeds verbroken alvorens ik iemand kan spreken. Dan bel ik met een ander telefoonnummer en wordt dan wel te woord gestaan.
Men belooft mij dezelfde dag nog per e-mail te informeren over mijn matrassen of wel terugbetaling van mijn aanbetaling. Nadien iedere dag gebeld maar de verbinding wordt gewoon iedere keer verbroken.
Mijn vragen via hun contact formulier en via e-mail worden niet beantwoord.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie en een klacht ingediend bij thuiswinkel waarborg waarbij dit bedrijf is aangesloten.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Emma matras mijn bestelling aflevert of mijn geld terug geeft.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen