Opgelost door Emma Matras: Refurbished geleverd tegen nieuwprijs. Veel te laat en met waardeloze communicatie. Geld moet terugk

sad Opgelost

Veel te late levering en erbarmelijk slechte communicatie daarover
Het matras dat uiteindelijk werd geleverd bleek, toen ik een paar weken later de hoes verwijderde, vol met grote vochtplekken ter grootte van het gehele oppervlak van matras. Foto's opgestuurd met verzoek tot uitleg. "Maak van mij weer een blije klant!". Nou, vergeet het maar. Na een verzoek om extra info van Emma bleef het stil. Wekenlang.

Was het zat en was nog binnen de 100 dagen proef, dus matras per formulier retour gemeld. Geen reactie. Ook per bericht retour gemeld. Geen reactie.
Een klacht op Trustpilot maakte iemand nét wakker genoeg om een standaard reactie te plakken en mijn review als "verdacht" aan te melden.

Omdat ik teveel kansen geef ben ik toch op terugbelverzoek op Trustpilot ingegaan. Dom.

Wel de klantenservice weten ontfutselen dat er 6000+ ongelezen berichten staan.

Emma is aan het verzuipen. Koop daar niet!

Geld terug en afvoeren matras en alle andere rommel van Emma. Wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben.
Had nog wat voeten in aarde, maar lijkt te gaan richting return en refund. Ik wacht af 4 weken later. Wacht nog steeds.

Ook een klacht indienen over Emma Matras?