Opgelost door Emma Matras: Spook bedrijf

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 469149
Gebruiker
Cocogitation
Datum
5 reacties

Details

De klacht

2 juli 2 matrassen besteld. 17 juli bericht dat zij verstuurd zijn via DPD. Na een paar dagen te hebben gezien dat de status niet veranderde, DPD gebeld; zij vertelden nog geen matras te hebben ontvangen om te leveren. Een paar emails gestuurd naar service@emma-matras.nl zonder enige reactie. Er is een tel nummer op hun site maar die wordt niet meer gebruikt. Uiteindelijk gemaild dat ik mijn bestelling annuleerde. Nog geen reactie. 29 juli een betalingsherinnering gekregen per email. Weer een email gestuurd; geen reactie. Vandaag 6 aug een aanmaning gekregen per email... Ik hoef niets meer en wens niet meer te worden gestoord door dit bedrijf. Ik zal natuurlijk niet betalen voor matrassen die ik nooit ontvangen hebben. Emma matras is een schande in 2020.

De oplossing

Ik wil dat Emma matras mij met rust laat. Ik hoef niets meer van ze. Heb matrassen elders moeten bestellen voor mijn 2 kinderen.

5 reacties

  1. Auteur
    Cocogitation
    Datum
    Gisteren 7 aug, uit het niets, zijn de twee matrassen bij mijn oude buren geleverd. Ik ben inmiddels verhuisd. Ik moest ze dus ophalen en probeer ze retour te sturen. De retour pagina zegt dat het niet kan want mijn bestelling is niet geleverd.... opnieuw een probleem dat ik moet oplossen... geen idee hoe maar ik zal ze niet betalen ik hoef ze niet. Staan 2 grote dozen in mijn garage die voor extra ongemak zorgen....
  2. Auteur
    Cocogitation
    Datum
    Gisteren 7 aug, uit het niets, zijn de twee matrassen bij mijn oude buren geleverd. Ik ben inmiddels verhuisd. Ik moest ze dus ophalen en probeer ze retour te sturen. De retour pagina zegt dat het niet kan want mijn bestelling is niet geleverd.... opnieuw een probleem dat ik moet oplossen... geen idee hoe maar ik zal ze niet betalen ik hoef ze niet. Staan 2 grote dozen in mijn garage die voor extra ongemak zorgen....
  3. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Beste,

    Mijn oprechte excuses voor het leveren van de matrassen zonder track en trace. Graag los ik het probleem voor het retour sturen van de matrassen voor u op. Zitten de matrassen beide nog in de doos? Dan kan ik de juiste retour procedure voor u opstarten.

    Groetjes,
    Emma
  4. Auteur
    Cocogitation
    Datum
    De matrassen zijn niet uit de verpakking gehaald. Bedankt voor het spoedig organiseren van de terugzending.

    Gr
    C Brouch
  5. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    De matrassen zullen maandag bij u opgehaald worden.
    Mocht ik u nog ergens anders mee kunnen helpen, hoor ik het graag.

    Groetjes,
    Maria

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cocogitation
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb opnieuw een aanmaning gekregen van Paysafe per post en het telefoonnummer op de brief doet het niet!!! Ik vraag jullie om zeer dringend Paysafe te bereiken en wens vandaag nog een update dat het helemaal opgelost is!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen