Klacht Emma Matras: Verkopen lulkoek en mijn bed is er ruim maand na bestellen nog niet

Ink-sh

Op 30 juli een boxspring deluxe besteld. Levertijd 7-10 werkdagen. Op de 10e dag gebeld naar Emma, persoon vertelde me dat de levering iets uitliep, het zou nog zo'n 6 werkdagen duren. Het bed is nog steeds niet binnen (2 september)!
De transporteur heeft de bij hen aangemelde onderdelen inmiddels wel binnen (sinds een week, terwijl levering in mijn account van Emma al sinds 13-08 op 'voltooid' staat). Maar in de lijst vd transporteur ontbreekt de matras. Emma gebeld, zij beloven plechtig dat de matras wel geleverd wordt. Maar de transporteur zegt 100%: wat niet op de lijst staat, stoppen we niet in de vrachtwagen. Een jongeman van Emma bljjft echter maar zeggen dat het matras wel komt. Maar ik wil niet een bed geleverd krijgen zonder matras, terwijl ik ons huidige bed dan uit elkaar moet halen zodat het andere in elkaar gezet kan worden. Waar moeten wr dan slapen? De transporteur klinkt wél eerlijk, dus ik geloof eerder wat zij zeggen. De mensen die ik aan de lijn krijg bij Emma houden me constant lulkoek voor, zeggen dan dat het wel geleverd zal worden maar durven in een mail niet meer te zetten dan 'de matras staat op de lijst'. Hij staat idd bij Emma op de lijst voor levering, maar dus niet bij de transporteur. Ik voel me echt voor de gek gehouden. Waarom ben ik dit in vredesnaam als klant zelf ah regelen?

1. Zorg dat het matras asap aangemeld wordt en op de lijst vd transporteur komt te staan, zodat ik mijn bed compleet kan laten leveren
2. Wees eerlijk naar de klant :7 tot 10 werkdagen.... Zet er gewoon neer 2 maanden, hou de verwachting realistisch en verkoop niet zulke onzin. Doe het goed of doe het niet.
3. Zorg dat de klantenservice eerlijk is. Ze maken loze belofte na loze belofte: we bellen u vandaag nog terug, ik reageer meteen op uw mail, het bed wordt over 6 werkdagen geleverd. Allemaal niet waargemaakt! En dit zijn maar een paar voorbeelden van wat ik afgelopen maand gehoord heb toen ik belde.

Emma Matras is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ink-sh
    Hopelijk kan een Emma-medewerker hierop reageren en zorgen dat ons bed geleverd wordt, die er nog steeds niet is inmiddels...
    Ink-sh
    Inmiddels wel contact gehad via mail, maar nog steeds geen bed. Ook al is er vorige week wederom gezegd dat eind van vorige week alles bij de transporteur zou zijn.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Emma Matras?