Klacht Emma Matras: Waar blijft mijn bed.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 694215
Gebruiker
SlaaptNogSteedsNietLekker
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik word echt gillend gek van de Emma klantenservice, het is geen service...ik krijg geen normaal antwoord op mijn legitieme vraag: waar blijft mijn bed....tussen 25-9 en 2-10 zou deze worden geleverd, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik bel bijna dagelijks naar de klantenservice, elk gesprek gaat zo:
-O, begrijp ik dat uw bed besteld is maar nog niet ontvangen.
Ja
-O, mag ik uw bestel nummer/volledige naam en e-mailadres?
Ja hierbij...
-O, ik zet u even in de wacht
schel wachtmuziekje
-O, ik zie dat het vertraagd is in Duitsland
Dat weet ik....want dat vertellen jullie mij elke keer...ik wil weten wanneer mijn bed komt. Ik ontvang nul/noppes communicatie van jullie. Geen reacties op mailtjes, plus elke keer hetzelfde gesprek met de klantenservice.
-O, ik zal het probleem escaleren.
Vervolgens ontvang ik een een mailtje met; helaas is er een vertraging met de door uw bestelde producten.

Dit is geen service; laat mij weten wanneer het bed gewoon komt, hoe moeilijk is het om bezorgtijden te updaten/mailtjes aan klanten te sturen met wat zij kunnen verwachten.
Plus niet meer liegen over wat jullie bezorgsnelheid is, want het lijkt erop dat Emma de 5 dagen bezorgtijd niet kan waarmaken.
Ik plaats dit nu weer... en krijg zo een suffe reply van Emma hieronder met: ow sorry er is wat vertraging, wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk te sturen. Onze excuses. Je ontvangt binnenkort een mail van ons bladiebla...
Cancellen van de bestelling durf ik bijna niet te doen wanneer ik hier lees dat dat dus ook niet goed gaat bij Emma. Ik zit dus klem.
Ik sta op het punt op trosradar te bellen of een van mijn juridische adviseurs.


Gewenste oplossing

Ik wil mijn bed.
Geboden oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    SlaaptNogSteedsNietLekker
    Datum
    Helaas nogsteeds geen reactie van Emma, ook nogsteeds geen bed….
  2. Auteur
    SlaaptNogSteedsNietLekker
    Datum
    Nogsteeds geen reactie…
  3. Auteur
    SlaaptNogSteedsNietLekker
    Datum
    Nogsteeds geen bed.....
  4. Auteur
    Emma Matras
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Het spijt me te horen dat je je Emma Bed nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Mijn oprechte excuses voor de vertraging.

    Ik heb zojuist voor je nagekeken en we hebben de klacht doorgezet naar het pakhuis in n Duitsland Zodra je Emma Bed verzonden is vanuit Duitsland zal je bericht ontvangen van de leverdienst. Gelieve nog heel even af te wachten, de levering zal zeer binnenkort plaatsvinden. Graag een seintje geven als je je Emma Bed in ontvangst hebt mogen nemen zodat we kunnen kijken voor een compensatie.

    Ik dank je enorm voor je geduld en je begrip. Een hele fijne dag gewenst!


    Met vriendelijke groeten,
    Het Emma team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Emma Matras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen