Klacht Emma Matras: Waar blijft mijn bed.
Details
Klacht
Ik word echt gillend gek van de Emma klantenservice, het is geen service...ik krijg geen normaal antwoord op mijn legitieme vraag: waar blijft mijn bed....tussen 25-9 en 2-10 zou deze worden geleverd, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik bel bijna dagelijks naar de klantenservice, elk gesprek gaat zo:-O, begrijp ik dat uw bed besteld is maar nog niet ontvangen.
Ja
-O, mag ik uw bestel nummer/volledige naam en e-mailadres?
Ja hierbij...
-O, ik zet u even in de wacht
schel wachtmuziekje
-O, ik zie dat het vertraagd is in Duitsland
Dat weet ik....want dat vertellen jullie mij elke keer...ik wil weten wanneer mijn bed komt. Ik ontvang nul/noppes communicatie van jullie. Geen reacties op mailtjes, plus elke keer hetzelfde gesprek met de klantenservice.
-O, ik zal het probleem escaleren.
Vervolgens ontvang ik een een mailtje met; helaas is er een vertraging met de door uw bestelde producten.
Dit is geen service; laat mij weten wanneer het bed gewoon komt, hoe moeilijk is het om bezorgtijden te updaten/mailtjes aan klanten te sturen met wat zij kunnen verwachten.
Plus niet meer liegen over wat jullie bezorgsnelheid is, want het lijkt erop dat Emma de 5 dagen bezorgtijd niet kan waarmaken.
Ik plaats dit nu weer... en krijg zo een suffe reply van Emma hieronder met: ow sorry er is wat vertraging, wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk te sturen. Onze excuses. Je ontvangt binnenkort een mail van ons bladiebla...
Cancellen van de bestelling durf ik bijna niet te doen wanneer ik hier lees dat dat dus ook niet goed gaat bij Emma. Ik zit dus klem.
Ik sta op het punt op trosradar te bellen of een van mijn juridische adviseurs.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn bed.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.