Klacht Emob: Bestelling nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 453540
Gebruiker
Hendrina 1990
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds de bestelling niet ontvangen inmiddels al verhuisd. Meerdere malen proberen te bellen geen gehoor

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen op mijn inmiddels nieuwe adres

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Het is momenteel erg druk en er is vertraging bij de klantendienst en bij de leveringen omdat verschillende fabrikanten 2 maand gesloten waren tijdens de corona crisis.

    Wij zijn nu bezig met de vertragingen weg te werken.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen