Klacht Emob: Betaald maar niets geleverd

Klachtnummer
# 451172
Gebruiker
Christien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag,

Ik heb al een paar weken geleden een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen.
Ik zou graag zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug willen zien.

Met vriendelijke groet,

Christien Drenth

De oplossing

Met spoed de bestelling verzenden en als dat niet mogelijk is mijn geld terug geven

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Zoals telefonisch bevestigd kan u de levering eind juni verwachten.
    Onze excuses voor de langere levertermijn.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen