Klacht Emob: Geen levering na grote bestelling. Geen gehoor van emob

Klachtnummer
# 452647
Gebruiker
Lies
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een zeer grote bestelling geplaatst bij Emob. Een eetkamer, tapijt, salontafel, en dressoir. Deze meubels moeten mee met de verhuiswagen. Mijn verhuis kan niet doorgaan zolang ik geen meubels heb.
Geen gehoor van emob via mail en telefoon na veel maal geprobeerd te hebben.

De oplossing

Ik wil graag de status van mijn bestelling weten en wil dat al mijn meubels zo snel mogelijk geleverd worden!

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Het is momenteel erg druk en er is vertraging bij de klantendienst en bij de leveringen omdat verschillende fabrikanten 2 maand gesloten waren tijdens de corona crisis.

    Wij zijn nu bezig met de vertragingen weg te werken.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen