Klacht Emob: Geen reactie geven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449769
Gebruiker
Lysanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij een bestelling reageren ze super snel, echter met vragen over retourneren wordt er niet meer gereageerd. Telefonisch lukt het niet om in contact te komen.
Wij wilde de kast die we hebben gekocht annuleren. (Via IDeal betaald) dagen later krijgen we een reactie dat hij in een ingepakte pallet stond en niet eruit kom. Op vragen hoe ik deze kan retourneren komt geen reactie. Maar moet binnen 14dagen na retourmelding retour gestuurd worden?

De oplossing

Dat ze reageren, op mijn vraag hoe deze geretourneerd kan worden en mijn geld terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Intussen werd de retouropdracht doorgestuurd naar de transportfirma

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lysanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kon een mail sturen om het pakket op te laten halen. Echter komt er weer geen reactie op de mail die ik gestuurd had.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen