Klacht Emob: Ik wil mijn geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 466539
Gebruiker
Fati
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een kolomkast bij emob gekocht in april. Op 28 april heb ik de kast op eigen kosten retour gestuurd. Tot op heden heb ik mijn geld niet teruggekregen! Emob geeft telkens aan dat ze het druk hebben. Ze hebben 3 maanden de tijd gehad om mijn geld terug te storten, schandalig!

De oplossing

Ik wil dat ze mijn geld terug storten en wil nooit meer iets met dat bedrijf te maken hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Momenteel zijn nog niet alle retours gecontroleerd, deze worden zo snel als mogelijk verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fati
Datum
Uiteindelijke oplossing
Emob gebruikt dezelfde excuus als 3 maanden geleden en dat is geen oplossing. Ik betaal toch ook niet maanden later als ik iets heb bezorgd gekregen. Ik zie geen andere oplossing dan dit neer te leggen bij een incassobureau.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen