Klacht Emob: Ik wordt belazer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449788
Gebruiker
Tania
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij beslist.nl 85 euro betaald voor 2 kasten bij emob maar tot nu
Toe krijg ik geen gehoor als ik bel .ik email hun ook niks .
Ik heb mijngeld terug gevraagt ook geen gehoor.als curator wil ik die
Geld terug van mijn klant.

De oplossing

Mijn geld terug of schakel ik rechters in .track en tracenummer heb ik niet eens gekregen.

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Het is momenteel erg druk waardoor er wat achterstand is bij de verwerking van de mails.
    Onze excuses hiervoor.

    Uw bestelling werd geannuleerd.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tania
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot nu toe heb ik mijn geld niet terug gekregen nu ben ik zat .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen