Klacht Emob: Incompleet product geleverd

R. Bakker

We hebben een paw patrol bed besteld inclusief matras dit stond zo in de advertentie. Het bed is geleverd maar het matras niet. Hierover hebben wij via bol.com contact opgenomen. Nu is de advertentie snel aangepast maar we hebben printscreens van de oude advertentie waarin het gewoon staat inclusief matras. Wij hebben een geldige koopoverkomst dus eisen dat er alsnog een matras wordt nagezonden.1

Matras alsnog opsturen

Emob
    Beste

Op bol.com zijn er verschillende verkopers van hetzelfde artikel. De omschrijving werd verkeerdelijk ingevuld door een andere verkoper. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om de matras na te leveren. De prijs die u betaald heeft is ook enkel voor het bed.

U kan het best een klacht indien bij bol.com hierover
    Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten
    Emob - Customer Service

R. Bakker
Beste Emob, Dit is geen oplossing. We hebben reeds een klacht ingediend bij bol.com maar daar gooien jullie ook de deur dicht door jullie te verschuilen achter het zelfde argument. We hebben een geldige koopovereenkomst gesloten en wij eisen dat jullie die nakomen. We verwachten dan ook dat er een matras zal worden nagestuurd. Richard Bakker

Ook een klacht indienen over Emob?