Klacht Emob: Mijn goederen worden niet geleverd

SandraM

Op 7 maart heb ik een bestelling bij Emob geplaatst. Ivm de coronacrisis zijn nog niet alle artikelen bij hen binnen. Op 8 april heb ik in overleg met Emob besloten om extra bezorgkosten te betalen zodat mijn voorradige artikelen wel al geleverd zouden kunnen worden. Er werd toen gemaild dat dit naar verwachting einde van de week geregeld zou zijn. Uiteindelijk na zelf mailen op 19 april het antwoord gekregen dat de order zsm opgestuurd zou worden. Op 21 april een mail gehad dat mijn goederen overgedragen zijn aan Jos Dusseldorp (transportbedrijf) en dat ik binnen 3 dagen gecontacteerd zou worden voor een bezorgafspraak in te plannen.
Ik heb van Jos Dusseldorp niks gehoord, zelf contact opgenomen en zij hadden nog geen goederen in ontvangst. Vervolgens blijven mailen met zowel Emob als Dusseldorp. Uiteindelijk op vrijdag 15 mei het bericht van Dusseldorp dat er vanuit Emob 1 colli mist, Emob geeft me die dag als antwoord dat zij Dusseldorp de opdracht hebben gegeven om te leveren. Vandaag is Dusseldorp hier thuis komen leveren, en idd. mist er een doos. Ik heb nu de levering niet compleet zoals met Emob afgesproken is. Daarnaast staan er nog meer artikelen in bestelling waarvan ik na 3 e-mails nog steeds geen duidelijkheid over krijg wat nu de status is van deze goederen.

Ik heb 2 pogingen gedaan om Emob te bellen maar 2x een uur in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding verbroken omdat ik niemand aan de lijn krijg.

Kunnen jullie me helpen in deze situatie want ik krijg geen duidelijkheid vanuit hen, en ik wil weten wat mijn rechten zijn als ik mijn geld terug zou willen krijgen.

Ik wil dat zsm de voorradige goederen geleverd worden zoals afgesproken, dit betreft de vestiaire. Hier heb ik extra leveringskosten voor betaald.
Daarnaast wil ik duidelijkheid over de status van mijn overige goederen.
De klerenkast en het nachtkastje.
Wanneer deze niet geleverd kunnen worden wil ik mijn geld terug zodat ik de slaapkamer elders kan bestellen.

SandraM
    Helaas nog geen reactie. Via de mail bericht dat wij binnen 14 dagen onze order kunnen verwachten. In afwachting. Ik ben het vertrouwen kwijt. Inmiddels al bijna 1 week voorbij...
    SandraM
    Nog steeds geen reactie en nog steeds geen goederen in ontvangst mogen nemen.
    Kan iemand mij adviseren wat ik nu kan ondernemen?
    Emob
    Beste Sandra

De ontbrekende artikelen zijn momenteel nog niet terug op voorraad bij ons.

Onze excuses voor de vertraging, de artikelen zijn nog in productie bij onze fabrikant.

Wij verwachten de levering hiervan binnen 1-2 weken.

Met vriendelijke groeten

Ook een klacht indienen over Emob?