Klacht Emob: Oplichting, geen levering plaatsgevonden en geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 452820
Gebruiker
Sam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zeer slechte service, Emob is onbereikbaar via de telefoon en e-mail. Het is niet geloofwaardig dat door drukte de e-mails niet beantwoord worden, een vertraging van meer dan een week is niet reëel.

Halverwege mei werd mij verteld dat de eettafel Dave in de eerste week van juni op voorraad zou komen en verzonden zou worden. Er gaat nu vast gereageerd worden met een “sorry, deze is nog niet op voorraad”. Nee, dat weet ik, dat is het probleem ook. Maar hoe weet Emob dan halverwege mei al wel te zeggen dat de tafel twee weken later op voorraad is? Dit is waarschijnlijk gewoon verzonnen.

De oplossing

Ik wil dat er serieus gereageerd wordt op mijn klacht, niet met enkel een “sorry deze tafel komt op korte termijn weer op voorraad”. Halverwege mei wist Emob een exacte levertijd van de eettafel Dave te geven, dan kan dat nu ook. Ik wil dat de tafel deze week nog verzonden gaat worden, anders ontbind ik de koop en schakel ik een incassobureau in om mijn geld terug te krijgen, want aan alle reacties en klachten op internet te lezen geeft Emob ook geen geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Het is momenteel erg druk en er is vertraging bij de klantendienst en bij de leveringen omdat verschillende fabrikanten 2 maand gesloten waren tijdens de corona crisis.

    Wij zijn nu bezig met de vertragingen weg te werken.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen