Klacht Emob: Reageren niet op niet geleverde betaalde bestellingen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456454
Gebruiker
DvK1986
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg geen contact! Ik heb 7 mei keukenkastjes besteld, maar deze komen maar niet binnen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op mijn 4 mails.

De oplossing

Of mijn geld terug, of de keukenkastjes alsnog leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Het is momenteel erg druk en er is vertraging op de mails.
    Wij zijn volop bezig met de achterstand weg te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Emob

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DvK1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing; alleen de vraag of we niet meer willen mailen. Geen verdere informatie ove ons product. Hele slechte service!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen