Opgelost door Emob: Wel betaald, niets geleverd, geen contact mogelijk!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 451535
Gebruiker
R. Arends
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dieven zijn het! Wel geld incasseren, maar NIETS leveren en geen contact mogelijk! Massaal deze gasten aangeven voor fraude zou ik zeggen.

De oplossing

Ik wil mijn geld direct terug en dat dit oplichtersbedrijf, zich verantwoord aan al die mensen waarvan ze gewoon weg, geld stelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Emob
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste

    Uw bestelling staat sinds vrijdag bij de transportfirma en zij contacteren u nog ivm de levering.

    Met vriendelijke groeten
    Team Emob

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Arends
Datum
Uiteindelijke oplossing
Emob geeft aan dat onze bestelling bij de transportfirma staat. En dat die transportfirma met ons contact moet gaan zoeken betreft de levering. Eerst zien dan geloven. Ik ben blij dat er ergens een reactie loskomt. Maar ben zeer teleurgesteld dat dit schijnbaar enkel op deze manier kan. Ik vind het schandalig, dat Emob dit mij niet persoonlijk kan melden, en dat ze VOLLEDIG onbereikbaar zijn. Ik ben toch een klant van hen, hoe moeilijk kan het zijn even op de hoogte te stellen van de status. Voor nu ben ik nog niet tevreden, eerst zien dan geloven, voorlopig heb ik nog geen goederen en nog van niemand ook maar iets vernomen!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emob?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen