Opgelost door Emob4kids: Betaling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12486
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 27-09-2012 heb ik via IDEAL 589,50 betaald voor een kinderbed met toebehoren.
Dezelfde dag een mail van Emob of ik maar even wil betalen voor de bestelling omdat er iets fout is gegaan tijdens het bestelproces, waardoor de betaling niet voltooid is.
Via de bestelsite rechtstreeks doorverbonden, dan dienen de gegevens toch goed te zijn!!
Gelijk een kopie van de afschrijving via mail verzonden, ik ben benieuwd hoe goed hun adinistratie werkt.

De oplossing

Natuurlijk verwacht ik zo snel mogelijk bericht dat de betaling ontvangen is en de bestelling wordt geleverd.

2 reacties

  1. Auteur
    Emob4kids
    Datum
    Beste,Door een fout van Ideal stond deze betaling op "declined". We hebben dat echter zelf vlug ontdekt. Ondertussen werd de klant al zonder problemen een eindje geleverd!Met vriendelijke groeten,Jelle van Emob.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Door een fout van de bank is vergissing ontstaan.
    Advies aan Emob, eerst de zaak nakijken voor een reactie te zenden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Emob4kids?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen