Klacht Emob4kids: Kinderkamer niet geleverd zonder reden

Lindas

Vandaag zou de kinderkamer van mijn dochter worden geleverd. Dit is niet gebeurt zonder specifieke reden. Ik heb de hele dag gewacht.

Rond 4 uur 's middags heb ik contact opgenomen met de chauffeur aangezien ik Emob4kids niet telefonisch heb kunnen bereiken. Nu blijkt dat de bestelling gister zonder duidelijke reden is geannuleerd en dus niet is geleverd bij het transportbedrijf.
er is hierover GEEN contact met mij opgenomen. En omdat het zaterdag is kan ik ze dus niet bereiken.

Mijn dochter is ontzettend teleurgesteld want ik heb haar beloofd dat zij vandaag haar kinderkamer zou ontvangen. Op de website staat overigens gewoon dat de bestelling is verzonden, dus er klopt helemaal niks van.

De enige gewenste oplossing zou zijn als het product ZO SNEL MOGELIJK zou worden geleverd. En daarmee bedoel ik dit weekend. Deze gang van zaken is belachelijk.

Emob4kids
    Beste,Allereerst nogmaals onze excuses voor het ongemak. Er liep echter iets mis tussen de transportfirma en het montagebedrijf zoals we u ondertussen ook telefonisch uitlegden. Dat dit niet leuk is voor u en uw dochter begrijp ik, maar het gaat hier om een probleem waarvan we zelf niet op de hoogte waren. Uw bestelling was zoals aangeduid stond bij ons goed vertrokken.Zoals telefonisch afgesproken versturen wij de kamer volledig opnieuw en laten we de andere naar ons retourneren. Op die manier wordt dit het snelst opgelost en kan u de bestelling donderdag thuis ontvangen.Ik wens u en uw dochter alsnog veel plezier met de nieuwe kamer! Als u nog vragen heeft, kan u ons altijd bellen of mailen.Met vriendelijke groeten,
    Jelle van Emob.

Ook een klacht indienen over Emob4kids?