Klacht Emovendo.nl: Artikel besteld en betaald, niets ontvangen. Klantenservice en mobiel geen gehoor/reactie.

Klachtnummer
# 143217
Gebruiker
Herman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Online op 28 november j.l. een artikel besteld en betaald.
Op een bevestiging van PayPal na van de betaling aan dit bedrijf, verder niets meer vernomen.
Geen orderbevestiging, geen reactie van de klantenservice behoudens telkens een bevestiging van de ontvangst van mijn bericht met een "ticketnummer" en ook het mobiele nummer, dat tussen 12 en 20.00 uur bereikbaar zou zijn, geeft geen gehoor/reactie en wordt slecht door de voicemail beantwoord met "Bart".

De oplossing

Zo spoedig mogelijk levering van het bestelde artikel of geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Emovendo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Emovendo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen