Klacht Emovendo.nl: Artikel betaald maar niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 59535
Gebruiker
L.Wiegerink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

21 maart - Lichtsnoer besteld bij Ledoplicht.nl, een webshop van ‘Emovendo’.
27 maart - Bericht dat het artikel was verzonden via PostNL.
Er kwam echter niets, ook geen niet-thuisbericht van PostNL.
3 april - Gemaild naar Ledoplicht.nl en geld teruggevraagd.
Op deze mail geen antwoord gekregen.
8 april - Zgn. ‘ticket’ aangemaakt bij Emovendo, waarin ik e.e.a. uit de doeken heb gedaan.
14 april - Antwoord van ene ‘Bart namens ledoplicht.nl’, die meldde dat ik kennelijk hun respons op mijn mail van 3 april niet had ontvangen, over controle van de adresgegevens.
Per omgaande heb ik bevestigd dat die gegevens klopten.
22 april - Via de ticket laten weten niets meer gehoord te hebben en wederom het geld teruggevraagd.
Hierop niets meer gehoord.
NB. het gaat me meer om het principe dat je als klant goed behandeld moet worden dan om het (geringe) bedrag.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Emovendo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    L.Wiegerink
    Datum
    Taal noch teken van het bedrijf gehoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.Wiegerink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emovendo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen