Klacht Emovendo.nl: voorgespiegelde levertijd ver overschreden en geen enkele reactie op e-mails mijnerzijds

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 93213
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 20-12-2014 twee verschillende soorten knoopcellen besteld bij knoopcelshop.nl (blijkt onderdeel te zijn van emovendo.nl). volgens site op voorraad en "voor 16:00 uur besteld, morgen in huis". Wel geld afgeschreven (iDeal), niets geleverd gekregen.

Op 01-01-2015 per e-mail (als reply op de orderbevestiging; waarin de tekst "U kunt op deze e-mail reageren indien u vragen heeft") de order geannuleerd wegens grote overschrijding levertijd. Geen enkele reactie.

Op 09-01-2015 nogmaals per e-mail de order geannuleerd. Geen enkele reactie.

Op 15-01-2015 nogmaals per e-mail de order geannuleerd. Geen enkele reactie.

Op 16-01-2015 een "klantenserviceticket" aangemaakt. Ben benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in.




De oplossing

zoals reeds aangegeven in al mijn tot nu toe onbeantwoord gebleven e-mails: aangezien de werkelijke levertijd de voorgespiegelde levertijd ver (inmiddels meer dan drie weken) overschrijdt wil ik dat de order wordt geanuleerd en het betaald orderbedrag in zijn geheel terugontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Emovendo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Willem
    Datum
    uiteindelijk, na ruim twee maanden, 3 klachtentickets en vele, vele emails naar knoopcelshop.nl, emovendo.nl en ledoplicht.nl (allemaal hetzelfde bedrijf) heb ik het aankoopbedrag terugontvangen. Omdat ik geen "neutraal" kan geven, wordt het toch een "-1" score, omdat met name het veelvuldig negeren van de emails en nieuwe/gewijzigde tickets heel irritant was.
    positief: uiteindelijk geld terug gekregen
    negatief: veelvuldig negeren/niet reageren op klachtenmails en -tickets.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Emovendo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen