Klacht Emovendo.nl: voorgespiegelde levertijd ver overschreden en geen enkele reactie op e-mails mijnerzijds

Willem

op 20-12-2014 twee verschillende soorten knoopcellen besteld bij knoopcelshop.nl (blijkt onderdeel te zijn van emovendo.nl). volgens site op voorraad en "voor 16:00 uur besteld, morgen in huis". Wel geld afgeschreven (iDeal), niets geleverd gekregen.

Op 01-01-2015 per e-mail (als reply op de orderbevestiging; waarin de tekst "U kunt op deze e-mail reageren indien u vragen heeft") de order geannuleerd wegens grote overschrijding levertijd. Geen enkele reactie.

Op 09-01-2015 nogmaals per e-mail de order geannuleerd. Geen enkele reactie.

Op 15-01-2015 nogmaals per e-mail de order geannuleerd. Geen enkele reactie.

Op 16-01-2015 een "klantenserviceticket" aangemaakt. Ben benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in.

zoals reeds aangegeven in al mijn tot nu toe onbeantwoord gebleven e-mails: aangezien de werkelijke levertijd de voorgespiegelde levertijd ver (inmiddels meer dan drie weken) overschrijdt wil ik dat de order wordt geanuleerd en het betaald orderbedrag in zijn geheel terugontvangen.

Wij vinden dat Emovendo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Willem
    uiteindelijk, na ruim twee maanden, 3 klachtentickets en vele, vele emails naar knoopcelshop.nl, emovendo.nl en ledoplicht.nl (allemaal hetzelfde bedrijf) heb ik het aankoopbedrag terugontvangen. Omdat ik geen "neutraal" kan geven, wordt het toch een "-1" score, omdat met name het veelvuldig negeren van de emails en nieuwe/gewijzigde tickets heel irritant was.
    positief: uiteindelijk geld terug gekregen
    negatief: veelvuldig negeren/niet reageren op klachtenmails en -tickets.

Willem

Ook een klacht indienen over Emovendo.nl?