Klacht Empire Electronix: Na 2 maanden niet opsturen beloofde nieuwe tablet M1009

Klachtnummer
# 55219
Gebruiker
spea4lin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar op 7 november het tablet besteld, en pas op 18 december 2013 ontvangen.
27 januari: werkte deze niet meer en naarEE verstuurd.
30 januari: hebben jullie laten weten dat wij een nieuwe tablet zouden ontvangen, nu 8 weken geleden.
18 februari: de vraag gesteld wanneer wij deze zouden ontvangen, na herhaaldelijk gereageerd te hebben pas op 4 maart een antwoord van jullie ontvangen.
19 maart: gevraagd waar het nieuwe tablet bleef.
19 maart: antwoord van EE; "Er is vertraging gekomen in de levering van onze voorraad, wij verwachten de tablets/keyboards vandaag/morgen te ontvangen.
Dan zullen wij de nieuwe tablet/keyboard zo snel mogelijk retour sturen, excuses voor het ongemak."
26 maart: Nog steeds geen bericht of tablet ontvangen.

De oplossing

Het door ons betaalde aankoopbedrag van € 199,= retour ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Empire Electronix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Empire Electronix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen