Klacht Emte: aanbieding niet te krijgen

sluca

Sinds kort heb ik een Fijnproeverspas van Emte supermarkt daar kan je punten op sparen bij aankoop van je boodschappen.
Op16-10 jl. om 16.03 uur kreeg ik via de mail een leuke aanbieding van Emte: voor inlevering van 350 punten kon je een gevulde boodschappentas gaan halen, zolang de voorraad strekt.
De volgende dag ( 17-10) naar de supermarkt (filiaal Wekerom) om die tas te halen.
Ze waren al op en in de middag zouden er weer nieuwe komen. De volgende dag weer gegaan en bij de kassa hing een brief dat er geen tassen waren en ook niet meer zouden komen.
Zolang de voorraad strekt is een ruim begrip. Volgens mij is het toch niet moeilijk om als inkoper van de winkel na te gaan, (door middel van de passen) hoeveel je van deze tassen in voorraad moet hebben.
Ik heb mijn ongenoegen geuit via email aan de klantenservice van Emte, kreeg vandaag antwoordt, ze beroepen zich op: zolang de voorraad strekt....was te verwachten.....Jammer Je moet dus voor de deur gaan liggen!

Had zeker een tas voor mijn gespaarde punten willen ontvangen, er waren duidelijk te weinig tassen. Dit is zeker geen klantenbinder en het antwoordt van de klantenSERVICE evenmin.

Wij vinden dat Emte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Emte?