Klacht Emte: Als klant niet serieus genomen worden

C. M. E. M. Smit

Slechte afhandeling klacht door klantenservice Emte.
Ik heb op 10 juli bij de Emte in Berlicum 4 bakjes garnalen gekocht (pari piri en knoflook), die na een korte bereiding in de oven direct opgediend kunnen worden, zo staat op de verpakking. Na de gevolgde bereiding volgens gebruiksaanwijzing op de verpakking, resteerde waterige gekrompen garnaaltjes die je niet meer aan gasten kunt voorzetten. Een schriftelijke klacht ingediend op 10 juli en op 11 juli kreeg ik onderstaande reactie terug van Danielle Kouveld van Emte klantenservice: "We hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling zodat hier kritisch naar gekeken kan worden". Op 12 juli een reactie teruggestuurd met de vraag wat bovenstaande reactie concreet voor mij betekent. De reactie van de Emte op deze vraag: "We gaan uw melding doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling zodat hier kritisch naar gekeken kan worden". Mocht er inderdaad iets niet kloppen aan de kwaliteit dan worden er uiteraard maatregelen genomen".

Helaas nooit meer een reactie vernomen. Ik heb zeer de indruk dat Emte reageert met automatische antwoorden vooraf opgesteld en verder de klant niet serieus neemt en er van uitgaat dat het wel weer overwaait. Voor mij betekent het, dat ik net zoals veel andere inwoners van Berlicum de weg naar de Jumbo weer heb teruggevonden. Voordeliger in prijs en een stuk professioneler in de omgang met klanten.

Een professionele afhandeling van klachten waarbij de klant serieus genomen wordt en geen gestandaardiseerde niets zeggende reacties sturen.

Wij vinden dat Emte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Emte?