Klacht Emte: klantenservice zeer slecht

Klachtnummer
# 111094
Gebruiker
Nienke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

- In de Emte Supermarkt te Oldenzaal staat een pinautomaat. Deze is de helft van de tijd kapot of leeg. Emte bied dan geen oplossing door te pinnen aan de kassa.
- als je een kleine boodschap in het mandje doet en je wilt het mandje even meenemen naar de auto geeft de kassiere aan dat het niet mag, terwijl de buurman bij de andere kassiere doodleuk het mandje best even mee mag nemen.
- de voordeur staat bijna altijd maar half open, hierdoor kan er maar 1 persoon in of uit. komt totaal niet klantvriendelijk over.
- als er al voldoende kassa's open zijn, dan zijn dit vaak de twee meest onlogische kassa's waardoor iedereen in het gangpad geen kant meer op kan.
- als de winkel om 13.00 uur open gaat, dan is er om 14.00 uur al geen brood meer. dit geldt overigens voor een groot deel van het al kleine assortiment.

De oplossing

een betere service en gehoor aan klanten.
Volgens mij zijn bovengenoemde klachten vrij simpel op te lossen, zolang er maar een leidinggevende in de buurt is die dit alles in de gaten houdt en er wat aan doet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Emte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Emte?