Klacht Emte: Lompe behandeling door personeel

inkvrouw

De Emte bediende van de zuivel afdeling van emte Helmond Mierloseweg/.... heeft me nu al een paar maal op een zeer onfatsoenlijke manier behandeld! Ik weet en heb geaccepteerd dat hij niet 100 % bij zijn hoofd is maar het lijkt dat hij opzettelijk mij uitzoekt voor een zeer boerse behandeling! Vandaag spande het de kroon! Het is maar goed dat er Jan Linders bijkomt in Helmond zodat we daar massaal naar toe kunnen! Ook de plaats waar hij werkt zuivelgang daar is het ALTIJD een grote puinhoop altijd containers in de weg altijd troep op de grond en steeds te smal GROTE SCHANDE! Maar goed als u zo zaken wilt doen dan zal Jan Linders zeker uitgebreid in beeld komen en ik vaarwel kan zeggen tegen Emte! Dan zal ik mezelf niet meer af hoeven te vragen of hij er wel of niet is en ik niet naar binnen durf te gaan!
Ps,
Ik ben zelf altijd correct en beleefd tegen hem! Waarschijnlijk is dat vandaag de laatste dag geweest!

Fatsoenlijke doorgang bij zuivel afdeling en correct personeel!

Wij vinden dat Emte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Emte?