Opgelost door Emtri.nl: Geen goede service via email

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 279630
Gebruiker
Kalibro
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een e-mail gestuurd of mijn bestelling goed was overgekomen.
Tot nu toe nog geen e-mail ontvangen. Normaal krijg je altijd van welke web shop ook een bevestiging, en een Tracy& tracé dat het opject verstuurd is.

De oplossing

Geacht
Stuur mij een e-mail bevestiging dat mijn betaling goed is over gekomen is en wanneer ik mijn bestelling verstuurd wordt en graag een track&Trace code zodat ik het pakket kan volgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Kalibro
    Datum
    Geachte
    Hierbij wil ik mijn bestelling annuleren.
    Mijn betalings gegevens heeft, dus het zal geen problemen geven. Als mijn betaling is terug gestort is laat ik via deze weg weten.
    Mvg
    Klaas Brongers
  2. Auteur
    Kalibro
    Datum
    Geachte
    Emtri.nl heeft het factuurbedrag netjes terug betaald. U kunt deze topic sluiten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kalibro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Emtri.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen