Klacht Emtri.nl: Slechte service na leveren slechte bumper

Klachtnummer
# 111170
Gebruiker
Nic
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geleverde bumper is niet goed. Bijgeleverde onderdelen passen niet.
Bedrijf wil niet met een oplossing komen!
Veel geld kwijt, voor slechte kwaliteit wat gewoon niet op elkaar past.
Contact opnemen, voorstel gedaan voor een nette oplossing. Bedrijf wil niks.

De oplossing

Dat ik een tegemoetkoming van het bedrijf krijg.
Ik gaf al aan dat al deden ze zelf een voorstel van €15 dit voldoende was geweest.
Maar dit deden ze niet.
Wat voor mijzelf de JUISTE nette oplossing zou zijn, de helft van het aankoopbedrag van €99 terug op mijn bankrekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Emtri.nl
    Datum
    Goedemorgen Nicole Vegt,Onze service gaat heel ver, alleen gespoten artikelen nemen wij niet terug. Dit staat duidelijk in de Algemene Voorwaarden.
    U gaf in u vorige email aan dit gelezen te hebben. Wij Leveren de producten zeer snel door grote voorraad, u heeft 14 dagen zicht termijn. niet goed = altijd geld terug.
    Nogmaals heeft u de bumper al in een kleur gespoten.
    Deze kunnen wij helaas niet meer retour nemen.Graag ontvangen wij foto's welke onderdelen niet passen. om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Emtri Car Styling & Tuning
  2. Auteur
    Nic
    Datum
    Wees service gericht en lees, en doe een TEGEMOETKOMING.
    Je levert zooi, troep.
    En welke gek gaat eerst alles erop zetten, vervolgens eraf halen en dan spuiten?Die zooi moet pasklaar zijn.
    Zolang jullie geen tegemoetkoming doen zal ik iedereen afraden bij jullie te kopen en indien nodig verdere stappen ondernemen tegen jullie bedrijf.
    Ik heb al verder uitgezocht dat, ondanks jullie geen gespoten spullen terugnemen,in mijn recht sta en dus recht heb op een deel van het aankoop bedrag terug

Ook een klacht indienen over Emtri.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen