Klacht Endinet: 7 maanden wachten op gas/water/licht, en nog steeds niets

Karin en Maikel

Ik heb vorig jaar op 24 november 2016 aanvragen bij Endinet BV Eindhoven, gedaan voor 3 gas/water/licht op huisnummer Pastoor van Winkelstraat 55B, 55C en 55E, 5374BH SCHAIJK
Tot op heden, heb ik ondanks mijn vele bellen, sms-en, whatsappen en mailen geen aansluiting en geven ze ook geen antwoord op mijn vraag, wanneer het dan wel gaat gebeuren.
Ik ben helemaal radeloos, heb gebeld met consumentenbond en zij verwijzen me naar deze site, om een klacht in te dienen. De fa Heijmans is de uitvoerende partij in deze zaak, maar neemt niet eens de moeite om mijn mails te beantwoorden. Hoe en waar kan ik terecht dat er serieus gekeken wordt naar mijn aanvraag en dat er dus ook actie komt. Ik ben nu 7 maanden verder en heb ik geen enkel uitzicht op wanneer de werkzaamheden uitgevoerd gaan worden.
Nu praten ze sinds enkele weken al over een hoofdleiding, maar ook dat lijkt met onlogisch, daar er een kantoorpand en woonhuis is gevestigd en er nu dus in plaats van tussenmeters, eigen meters moeten komen. Kortom ik geloof er niets meer van. Maar weet dus niet meer tot wie ik me moet wenden.

Dat de zaken, die ik al betaalt heb, nu eindelijk eens worden afgewerkt en in orde wordt gemaakt, zodat ik niet voor niets al vanaf februari gas/licht betaal, waar ik niets voor geleverd krijg. En ook de andere zaken die ik al betaal, die
niet in orde worden gemaakt.

Wij vinden dat Endinet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Endinet?