Klacht Endinet: Gaslek na plaatsen slimme meter

Klachtnummer
# 61633
Gebruiker
Agnes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 mei is bij ons een slimme meter geplaatst en de monteur heeft een klein gaslek geconstateerd. Hij heeft het gas afgesloten en mij gezegd dat het bedrijf waarbij mijn gasketel in onderhoud is dit probleem op moet lossen. Daarna is de monteur vertrokken.Daarna mijn gasketelbedrijf gebeld die mij wist te vertellen dat ik de zoveelste was bij wie een gaslek is geconstateerd na het plaatsen van een slimme meter. Zij installeren en onderhouden uitsluitend gasketels en kond en ons helaas niet helpen. Vanochtend Endinet gebeld met de vraag hoe dit op te lossen. Endinet verwijst mij naar het telefoonboek voor een monteur, vertelt dat Endinet verantwoordelijk is tot de meter en dat ik verantwoordelijk ben voor de gasleiding in huis. Ik mocht zelf desgewenst mijn gaskranen weer opendraaien, want ik was immersverantwoordelijk.Endinet is ook al zo slim geweest een formulier te ontwikkelen waarin je daarvoor tekent.

De oplossing

Endinet zorgt dat het gaslek gerepareerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Endinet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Endinet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen