Klacht Endinet: Niet serieus genomen

Klachtnummer
# 159866
Gebruiker
Hulya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over een klacht die ik heb ingediend. Ik heb gebeld naar ze. Diegene zei dat ik klachten via de mail moest sturen. Na lang wachten krijg ik dus antwoord terug. Er is helemaal niet gereageerd op mijn mail of op mijn klacht. Hij is niet eens gelezen waarschijnlijk.
Ik vind dit niet kunnen.
Ik wil graag een reactie op mijn mail op een fatsoenlijke manier.

De oplossing

Dat mijn mail wordt behandeld op een nette manier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Endinet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Endinet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen