Klacht Endinet: slimme meter wordt niet uitgelezen

Klachtnummer
# 19582
Gebruiker
Mv8
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 8 mei 2012 een slimme meter gekregen en hier kosten voor gemaakt, ca. 70 euro. Je hoort standaard eens in de twee maanden de op afstand uitgelezen meterstanden te ontvangen zodat je je verbruik kunt volgen. In september heb ik mijn energieleverancier en nog een derde partij toestemming gegeven kwartierwaarden uit te lezen om het verbruik en de teruglevering gedetailleerd te volgen. Ik heb echter in meer dan 8 maanden nog nooit een meetresultaat ontvangen. Volgens de energieleverancier krijgen ze steeds een foutmelding van Endinet en is de meter niet goed ingesteld.

De oplossing

Verwachtingen zijn niet waargemaakt. Graag ontvang ik de plaatsingskosten retour omdat de meter geen standen doorgeeft en ik dus al die tijd geen details van verbruik en teruglevering heb gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Endinet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Endinet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen