Klacht Endinet: Te grote gasmeter wordt niet kosteloos vervangen.

Klachtnummer
# 32578
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Endinet weigert mijn te grote gasmeter (G16) gratis te vervangen. Ook krijgen we géén compensatie voor het teveel betaalde sinds 2005.

Als reden wordt gegeven dat de coulance regeling niet meer geldt.
Endinet zegt alle klanten aangeschreven te hebben, maar wij hebben nooit een brief of email ontvangen.

De regeling zou tot 1 Juli hebben gelopen en is daarna verlengt met een maand. Helaas is dit alles aan mij voorbij gegaan en dus heb ik zogenaamd 2 weken te laat gereageerd.

We hebben vanaf 2005 teveel betaald. En nu wordt er erg formeel met een intern eenzijdig gemaakte afspraak omgegaan.

De oplossing

Ik verwacht gratis omwisseling plus compensatie van het sind 2005 teveel betaalde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Endinet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Endinet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen