Klacht Endinet: Volgens Edinet een Gaslek, ooh nee foutje bedankt!

Klachtnummer
# 50906
Gebruiker
Friendfacerob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na controle van de CV ketel werd door mijn monteur een iets te hoge druk geconstateerd, prima Edinet komt dit gratis aanpassen. De beste Edinet medewerker constateert een GASLEK!!!!! ooh nee! Hartje winter...sorry meneer ik moet U gas afsluiten voor U eigen veiligheid!

Ik bel mijn monteur om de gaslek te vinden, na een uurtje onderzoek "niks aan de hand meneer, ik zet het gas weer aan" Toch morgen even kijken met de Edinet medewerker om veilig te zijn. De volgende dag idd! geen lek... wel 100 euro armer en 1 dag niet kunnen werken ooh ja en af en toe een beetje koud hebben...

Klacht ingediend geen reactie....bellen toch wel ontvangen maar mevrouw is vrijdags vrij....


Afwachten dus...toch maar even rechtsbijstand er bij halen.

De oplossing

Vergoeding van alle kosten (111 euro plus een dag werk 125 euro).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Endinet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Endinet?