Klacht Eneco Zuid Nederland: "Gratis" EnergieAssistent blijkt een abonnement te zijn.
Details
De klacht
"Gratis" EnergieAssistent blijkt een abonnement te zijn.In eerste instantie was ik al klant bij Eon, vervolgens kwam er iemand aan mijn deur voor de EnergieAssistent.
Zolang ik klant bleef bij de Eon was deze gratis, tot opzeggen abonnement of terugsturen van EnergieAssistent. Nu wil ik deze terug sturen en krijg ik een boete van circa 350,- euro aan me broek.
Vervolgens krijg je de reden dat dit in de voorwaarden staat en dat je dit had kunnen weten.
Echter door de "verkoper" worden andere dingen verteld en is dit erg misleidend.
De oplossing
Oplossing:
Kwijtschelding van boete bij retour zenden van de Eon Energie Assistent.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.