Klacht Eneco Zuid Nederland: "Gratis" EnergieAssistent blijkt een abonnement te zijn.

Klachtnummer
# 261511
Gebruiker
Edwin1999
Datum
2 reacties

Details

De klacht

"Gratis" EnergieAssistent blijkt een abonnement te zijn.

In eerste instantie was ik al klant bij Eon, vervolgens kwam er iemand aan mijn deur voor de EnergieAssistent.

Zolang ik klant bleef bij de Eon was deze gratis, tot opzeggen abonnement of terugsturen van EnergieAssistent. Nu wil ik deze terug sturen en krijg ik een boete van circa 350,- euro aan me broek.

Vervolgens krijg je de reden dat dit in de voorwaarden staat en dat je dit had kunnen weten.

Echter door de "verkoper" worden andere dingen verteld en is dit erg misleidend.

De oplossing


Oplossing:

Kwijtschelding van boete bij retour zenden van de Eon Energie Assistent.

2 reacties

  1. Auteur
    Eon
    Datum
    Geachte heer Admiraal,

    Dank u wel voor het kenbaar maken van uw klacht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen per e-mail een inhoudelijke reactie sturen.

    Met vriendelijke groet,
    E.ON klachtenafdeling
  2. Auteur
    Eon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    wij hebben deze klacht via mail afgehandeld in mei 2017. daarom nu op deze site de klacht gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen