Klacht Eneco Zuid Nederland: Beste mevrouw Hrnveen, en uw antwoord geef je aan dat ik vorige jaar toestemming heb gegeven voor h

sad Niet opgelost
AAZ

Beste mevrouw Hrnveen,
en uw antwoord geef je aan dat ik vorige jaar toestemming heb gegeven voor het verlengen van het Contract.

hoe is deze toestemming tussen mij en de eneco tot stand gekomen. ik kan mij hier niet aan herinneren , heb ik ergens getekend voor., deze verlenging ,

ik vindt Eneco erg veranderd is met omgaan van klanten vergelijken met paar jaar terug erg zelfs nu. te veel gesjoemel.
met de Administratie' Nota's , liever naar een andere energieleverancier.

er word te snel afgehandeld zonder resultaat ,
ik wel graag dat dit gesjoemel onder mijn account wordt uit gezocht ,
en waarom in deze kleine woning van 35m2 nog energie Label (F)heeft , zelfs gezin woning vlakbij hebben dit niet...
wordt met de tijden allen maar duurder wordt ,

Mijn klachten zijn niet opgelost, Eneco geeft aan dat ik zelf toestemming heb gegeven``voor het verlengen van de energie gas Contract ,waar zij dit op baseren is niet duidelijk makkelijk gezegd, ik was liever vandaag weg bij deze energieleverancier dan morgen eerlijk gezegd duur, vindt ze niet eerlijk verdraaien van de gesprekken,zij rommelen met de Account van de klanten doen maar wat zij wellen. te veel gesjoemel, macht gebruiken om de klanten te behouden,

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?