Klacht Eneco Zuid Nederland: Dwingende en indoctrinerende openbare verkoop.

Klachtnummer
# 293296
Gebruiker
G. Vermeulen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd gebeld door EON met de mededeling dat ik gebruik kon maken van een lang weekend weg en een half jaar gratis energie. Ik zou een webformulier ingevuld hebben waardoor ze mijn gegevens hadden. KLOPT NIET. toch. Toch hebben ik mijn mailadres doorgegeven en stuurde de man van EON eën webformulier naar me. Vervolgens vroeg hij op dwingende wijze om op een aantal linken te klikken, waaronder "Ik ga akkoord", vanzelfsprekend ik niet akkoord gegaan, Deze klacht handelde over dwingende verkoop door een energiemaatschappij.

De oplossing

Wetgeving die dwingende verkoop verbied. Handhaving en eenvoudige manier van aangifte van overtreders.

1 reactie

  1. Auteur
    Eon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vermeulen,

    Ik heb uw klacht in behandeling genomen en neem vanmiddag nog per e-mail contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    E.ON klantenservice
    Afdeling Klachten

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen